tisdag 24 juni 2008

1 år idag!


För 1 år sedan skrev jag de första trevande raderna på denna blogg. Sedan dess har det blivit 196 inlägg, dryga 40 RSS-läsare har tillkommit, jag har tillfrågats om jag kunde tänka mig att medverka i radio, och ett inlägg har publicerats i en bok. Jag har också funderat på om det är värt det. Bloggen tar mycket tid i anspråk och så fort jag inte skriver nya inlägg smyger sig "inläggsångesten" på. Jag är också kluven till det faktum att jag faktiskt fungerar som gratis marknadsföring åt vinstdrivande företag. Ett tag lekte jag med tanken att lägg ner Pocketpocketpocket på dess ettårsdag, men jag har ångrat mig. Att skriva och läsa era mail och kommenterar skänker mig en hel del glädje, så jag kör på. Tack alla läsare, jag hoppas att ni hänger med ett tag till!

(För att fira denna milstolpe har jag förberett en överraskning som kommer att läggas upp imorgon - stay tuned)

Uppdatering: Min överraskning kräver att jag laddar upp en ganska stor fil som jag behöver dela kunna dela med mig av. Nu verkar det som att sidan där jag tänkt göra detta på inte fungerar, och jag hittar inga bra alternativ! Tills jag hittar något får det här projektet ligga på is, tyvärr. (Tack för den fina bilden Alicia)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har nu börjat läsa Raw Shark Texts (det var jag som tipsade om den, helt utan att ha läst den, fuskigt va?) och den verkar absolut lovande efter 200 sidor..ja den är väl helt enkelt mkt bra.

En annan bok jag MÅSTE tipsa om är Illusionisten av John Fowles. Underbar!

Bokbabbel sa...

Försenat grattis!