tisdag 6 november 2007

Läsarundersökningen avgjord! Ny undersökning imorgon.

Med två dagar kvar så förklarar jag läsarundersökningen avgjord. Flest röster (5) fick förslaget ”både och”, medan ”fredagslänkar” fick 4 och ”fredagskoncert” 2. Totalt 11 röster alltså, något mindre än jag hoppats på men tillräckligt för att fatta ett beslut: i framtiden blir det både länkar och koncert! Allt under det klämkäcka namnet ”Äntligen fredag”.

Läsarundersökningar är enkelt knep för att få veta vad ni, läsarna, tycker i olika frågor. Det kan vara allt från kommentarer på bokrecensioner till aktuella händelser och beslut gällande bloggen. Jag kommer därför att börja använda mig av läsarundersökningar lite oftare med start redan imorgon då jag lägger ut en ny recension. Ni får hemskt gärna komma med förslag på undersökningar ni skulle vilja se!

Inga kommentarer: