måndag 26 november 2007

Bloggkommenterarmyran

Måndag igen. Känns ju halvkul. Solen skiner men mitt humör blir inte bättre för det. Ligger i sängen och läser Kafka på Standen. Jag har läst nästan 3/4 nu och det visar sig att mitt första intryck inte står sig boken ut, tyvärr.

Efter den ännu klenare uppslutningen på den här gångens läsarundersökning har jag slagit fast att ni inte tycker läsarundersökningar är lika roliga som jag. Framöver kommer jag att använda dem mer sparsamt, jag lovar.

Dagens Rocky är rätt rolig. (Klicka på bilden så får du en större format). Fler bloggkommenterarmyror efterlyses. Uppdatering: Eller ja, rolig och rolig. Den är inte så rolig att man asgarvar, men den är lustig...

1 kommentar:

Spectatia sa...

Jo, den är faktiskt rätt rolig, tycker nog jag... :-)

Hälsningar från en bloggkommentarmyra