lördag 15 december 2007

Uppenbarligen lördag!

Inga fredagslänkar igår heller. Det beror inte på att jag är lat eller har brist på länkar utan på att jag prioriterar annat, som att skriva recension till exempel! Just det, ny recension i början på nästa vecka! Tills dess, här är helgens läsning:

Hela den här "köttfärskrisen" gör mig irriterad. I ena minuten går folk och oroar sig för klimatförändringar och i nästa gluffsar man i sig kopiösa mängder kött och kräver att allt kött som inte kommer direkt från slaktkvarnen ska slängas! Kan folk inte lägga ihop 1+1? Fel att slänga tjänligt kött

Elvis finns nu att läsa på nätet! Elvis the comic

Jag är inget större fan av maffia och gangsterfilmer, men jag såg American Gangster och tyckte mycket om den. Filmen bygger på den här artikeln: The return of superfly

Webdesigners över hela världen jublar: Opera stämmer Microsoft

Det är inte bara högern som jublar efter Hugo Chaves valförlust: Chávez förlust det bästa som hänt latinamerikansk vänster av Magnus Linton.

Istället för en video lägger jag upp en länk till Pitchfork som har en lista över Top 50 Music Videos of 2007

Fortsatt trevlig helg.

Inga kommentarer: