tisdag 22 september 2009

Danny Wattin har en ny bok ute!


Danny Wattin, han som skrev den läsvärda Stockholmssägner, har tydligen ny bok ute. Ursäkta, men din själ dog nys heter den och verkar riktigt intressant. "Boken utspelar sig i en värld där genmanipulering av foster är standard, supermodellutseende den enda normen och en människa inte är bättre än kvaliteten på hennes barn." Intervju med Wattin. Det låter som en bok i min smak, tror jag ska fråga om jag kan få ett rec.ex!

Kategorisera detta inlägg under konsumentupplysning/fjäsk/gratisreklam. Shame on me.

3 kommentarer:

Paperback Lover sa...

Jag läste den han skrev mittimellan dessa två, Vi ses i öknen. Den var lite Liftarens guide till galaxen. Jag gillade den, men det här är antagligen långt ifrån sci-fi.

Mårten sa...

Som Liftarens? Spännande. Hur då?

Paperback Lover sa...

Tja, den utspelar sig delvis i öknen, med en talande katt och en jätte. Dessutom har sökandet efter en viss Urmakare en stor betydelse. Typ så.