onsdag 11 augusti 2010

Since we last spoke



Det var ett tag sedan jag skrev något här. Det är inte lätt att hinna med att blogga när man arbetar heltid har jag upptäckt.

Sedan jag skrev något sist har jag och A. fixat en lägenhet i Malmö! Hurra för oss! En urfin hyresrätt som nästan ramlade över oss. I slutet på oktober går flyttlasset. Jag har också fått förlängt mitt vikariat på jobbet, så det går på rätt håll.

Två bokfynd har jag också hunnit med. Animal farm får ersätta min hemskt fula svenska utgåva, och Burgess får ersätta exemplaret jag gav bort i höstas. Får se när jag får tid med den.

En troget 3xpocket-läsare har startat en egen blogg, kolla in den på http://stringhyllan.blogspot.com/

Bokrecension är att vänta i dagarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Får jag fråga hur du lyckades läsa ut A clockwork orange? Jag orkade aldrig själv, hur bra den än borde vara.